LAGTRÄNING

hei,
jag har inte bloggat på ett ganska långt tag nu, men nuså, nu är jag igång!
jag har iaf nyss kommit hem ifrån en lagträning för Katarina Aggring i Lovisedal på stora utebanan.
vi tränade en bana på 10hinder, det gick super bra! Alla var jätte duktiga och det var kul att se alla igen efter senaste tävlingen! Men som sagt så tränade vi en bana på 10 hinder, och bland det där 10 hindrerna så var en vattengrav som alla hästarna tyckte var lite läskig men det var ingen mer än titta lite, stanna och sen ett helikopter hopp över ;D Men annars så gick träning bra för mig, och cornetto var nöjd! Synd bara att vädret idag var tummen ner hela tiden, för det var ju blåsigt och kallt, vi hade även snöblåst imorse! Men som tur var så försvann det överdan och banan på lovisedal var fin! Men nu är det bara att ladda om och träna på den hjälp vi fått och tagga till tävlingen på Roo Gård, och sen bara hoppas på det bästa! Ha det bra! herrå. ♥



Bilder ifrån en Fälttävlans träning!

Jennifer Hammarberg ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0