Här kommer lilla Grisen tjolahopptjolahejtjolahoppsansa..

Hello alla underbara!
Kom precis hem ifrån en GRYM helg med Lina! :D
Vi har haft så sjukt kul!
Lugnt grym helg asså!
Vi har varit så himla sociala lina och jag :)
Hihi , bara varit ute och haft kul!
Speciellt idag , hahahahaha.
Jag fick cykla på VÄRLDENS MINSTA cykel typ!
+ en nyckelpiga hjälm på det ;)
Tur att våran lilla "by" inte är så stor :D
Haha..
Fast alla vet vem jag är meh ahh :DD
As kuul iaf.
Fast när vi skulle åka skottkärra (hahahhaha) ah så körde lina mig och då välte ví , vilket jag klart tar emot med händerna och BRÄNNER MIG på typ 1000 brännässlor (stavning?! :o) så sjuuukt mykke d sved assåååå!!
Men jag tog på mig en jumbo jet vante och gick ut igen ;D
Typiskt mig , PÅ'T IGEN BA!
Vi har haft as ruligt iaf!
Idag red vi ut iaf , putsade och fixade allting. :)
Jag ska jö tävla imorn men då ska bara mamma och jag åka.
Det blir Skånsta imorn!
TAGGATAGGATAGGA :D:D
Nu ska jag chilla ner moi asså!
Är så sjukt trött.

Kramar!
//Rebecka

ps. LAGTRÄNINGEN FÖR KATTIS VAR SUPER KUL!
ALLA VAR AS GRYMMA OCH HADE KUL!
WE ARE THE BEST!!
RRKK!!!
WHOHOOO.
Bara tagga inför Roo gård nästa helg!
VI KOMMER VARA BÄST , SOM VI ALLTID ÄR!! :D<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0