Fem saker ni kanske inte visste om Quattro

• När jag köpte Quattro 2009 hade han aldrig tävlat i varken hoppning eller dressyr!  1½ år senare hoppar vi 120 på träning och tävlat LB!

• Quattro är världens snällaste, han kan gå med vem som helst i hagen och är nästan aldrig sur!

• Han och jag har varit med på några terräng träningar tsm och han tycker det är jätte kul!

• När jag köpte honom visste jag inget om han bakrund förutom att han var född 2003 och kom ifrån Holland.

• Även fast han är världens snällaste så är han ganska svår att rida, det tog faktiskt ett helt år för mig att hitta alla knappar på honom. Men man fastnar jätte lätt för han personlighet, hur gullig om helst. Min bebis, min ängel!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0