RRKK!

Asså tjena på er!
Jag är så sjuuuukt glad och stolt över dagen! :D
I lag klassen kan jag ba säga ett ord: 1337!
ALLA i laget gick Nolla! :D
YEEEEEEEEEEEEEEEEEAH!
Så vi kom till finalen i Sundby! :D:D
Alla var så sjukt grymma och gav gärnet!!
Vi är verkligen bäst asså!
Alltid när jag hoppar 70 cm så tycker Grease att det är så enkelt så man måste rida SÅ IN I HÅLVETE för att annars stannar hon ^^ så då orkar hon inte hoppa för de e så enkelt.
Jag RED RED RED OCH RED hela tin!
Men resultat gav de jö! :D

LD+5:
Hon kändes pigg på framhoppningen och jag var SJUKT nervös.
Sen inne på banan taggade jag och gav gärnet!
Gick nolla i grunden och jag hade skit bra tempo.
Sen omhoppningen gick jag NOLLA också FAST jag glömde en sväng men sket i de o laddade att hoppa snett på en oxer.
Gick skit bra!
Jag kom på 6:e plats , fast SÅKLART så hade dom bara 3 som fick rosetter :p
Aja är sjukt stolt !
Hon var superfin oh framme!

Hon kändes grymt fin hela dagen idag , framme o bra! :D
Red med mina nya stövlar också!
Gick skit bra , men andra klassen så fick jag skavsår ;)
Hehehe , fick jö dom igår så nt så konstigt.
Men grymt sköna var dom iaf!

FILM KOMMER NÄR EMELIE HAR LADDAT UPP PÅ YT, BILDER NÄR HON LADDAT UPP PÅ BLOGGEN. :)

kram
//rebecka



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0