TÄVLING I RIMBO , + 2 ROSETTER PÅ VÄGGEN! wiih!

Hejsan allihopa!
Idag tävlade jag i Rimbo.
Och resultatet blev 2 rosetter till på väggen! :D
Det gick grymt bra!
Lina och Ida fick också två rosetter.
Bra jobbat! :)
Fast på hinder nr 3 så låg solen på hindret.
Men jag la bara till skänkeln extra mycket så kom vi över! :)
Hon var seg ibörjan av framridningen men sen så blev det fart på grejjorna!
LIKE !
Nu har jag totalt 10 rosetter på min prisvägg :D
Har inte kommit hem utan någon rosett på en ända tävling... sjukt bra!
Älskar dig Grease , världens bästa ponny!
Nu kommer lite bilder!

kramar!
//rebecka







haha , nu tror ni att vi vägrade eller rev va? ;D nepp. vi kom över utan några problem , bara mamma som var lite seg på att fota! (*dålig kanske*) på framhoppningen var det där iaf ! :D

WHOOOOHOOO!  2 STK ROSETTER :D:D

kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0