TÄVLING ÅGESTA

Hei ;D
jaa imorse gick vi upp halv 10 och drog till stallet 10. jag red ut på daisy oh tesse och mamma tog stallet och fixade cotten. Men jaa sen klockan 2 då åkte vi hemifrån och till ågesta på lokal tävling. Jag hade min första start klockan 7 i Ld, clear round, och den gick skiiit bra gick felfritt och jag är super duper nöjd. och Det var även Cornetto:s första hopptävling. och han var cool lugn och var skit fin. jätte nöjd. så den klassen gick jag ifrån med rosette. Sen hade jag min andra start klockan 9 i Lc. Och då var cornetto jätte duktig men jag klantade mig. jag tänkte bara på Daisy hela tin så jag red på fel sätt. men  cotten skötte sig bra men vi gick ut där ifrån med 12 fel ändå. men jag är skit nöjd med Cornetto han var så fin och duktig. bara så besviken på mig själv att jag klanatade till det där på sista klassen. Men jajaa, vi kom ifrån ågesta klockan 10 och är hemma nu och klockan är 23:50, Sen tävling men världens bästa första tävling ;D Men nu ska jag försöka få tag på världens underbaraste människa och kolla på film med therese, men vi hörs imorgon puss snyggaste. ♥



hah, klaga inte på mina leenden som jag har....

Jennifer Hammarberg ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0