Rodeo i ridhuset! ;)

Vi släppte pepita och Dippen i ridhuset igår och lät dom springa fritt. Det var jätte kul för pepita följer alltid efter dippen typ överallt! så vad än dippen gjorde gjorde hon! så jag smackade liite och dom började gallopera som om dom hadde en puma bakom sig! och dom bockade och skuttade och sprang runt och runt i cirka 15 minuter!!!
och plötsligt kom dippen springande rakt mot mig och tvärstannar framför mig och frustar sedan stegrar han sig! och sen fortsatte han springa runt igen ;) typ 30 min senare så tänkte jag fånga in dom, börgade med pepita för hon är lättast att fånga, och sen gick jag för att ta dippen och han bara fortsatte springa runt, runt, runt, och runt, runt.... så till slut tröttna jag släckde lyset och gick ut med pepita (bara för att luras) och då kom han ;) det är han på bilden under :)
Pepita som rullar sig i hagen efter tävling ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0