RIDPASS I SOLEN

Hallå :)
ja jag har precis kommit hem ifrån stallet och jag var där ungefär vid 10 och nu är klockan 15;59.. såå ja jag har vart där i stallet bra länge. Och jag har fixat hela stallet, pysslat om cotten min D-ponny och sen har jag ridit Daisy min C-ponny, och det gick super att rida henne idag :) Red ut en hel timme i ett stålande väder. Helt underbart. Jag trodde inte att det skulle vara så varmt så jag drog ju på mig jätte varma kläder på morgonen.. men det var jag tvungen att ta av, det blev alldeles för varmt. Annars var det jätte skönt ute. Iaf perfekt ridväder. Men nu är jag hemma och ska nu duscha och städa och sen ska jag väl byta om till ridkläder igen och sen sticka till stallet, lasta cotten och sen sticka till rånes och träna lite hoppning, lite höjder och teknik. Min kompis Maja kommer att vara där och hon ska träna med mig, sen åker hon med mig hem och så ska hon hjälpa mig med hästarna. Men vi hörs ikväll eller imorgon. puss.

en bild på mig och Daisy . (från i somras, då hon var i form)

Jennifer Hammarberg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0