HOPPTRÄNING FÖR EMELIE

Hej bloggen!
Jag tänkte berätta att jag hopptränade för Emelie iförr igår.
Jag tränade med Hampus , min kompis.
Det gick jättebra.
Jag har ju inte hopptränat Grease ordentligt sen Kattis träningen. :D
Riktigt kul.
Vi övade på att man ska ha kontroll över hästen.
Så vi övade svängar! :)
Det gick super!
Fast grease var inte riktigt vaken ibörjan..
Men i slutet när vi skulle hoppa en bana så vaknade hon till liv. :)
Vi hoppade typ 70-80 cm tror jag.
Hampus hoppade en häst som hette Bonbon .
Den hoppade jättefint tyckte jag :)
Fast Hampus är ju super duktig han med ;)
Är stolt över mig själv och speciellt över Grease.

Idag blir det dressyr för mamma tror jag! :D

kramar!
//rebecka



jag och greasen för några dagar sen :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0