Clear round!! :D

Vi hittade en liten clear round på Täby ryttarcenter på fredag!! ;)älskar sånna här små tävlingar, för man behöver knappt anstränga sig och jag blir inte nervös för det gör inget om vi gör fel ;D
De är en omgång på 75 och en på 90 fanns inte på 80 men 75 funkar lika bra ;) Vi ska på cirka 2-3 små tävlingar och sen nåra lokala också innan Allsvenskan som "förberedelse" ;)

Det här vädret får min svart vita ponnys delar att förvandlas till bruna!!

BILD BEVIS!!

Så jag bestämde mig för att ge henne en dush! Efter att ha letat igenom hela bergshamra efter hästshampo,
kom jag fram till att vi inte har mågot kvar :'( Så jag fick andvända mitt shampo,
funkade lika bra! ;).  Pepita såg ut som en Vit fluffig Pudel ;) Glömde mobilen såklart, så kunde inte ta några bilder
:(, men hon blev ganska ren,  men jag blev nog renare som hon ruskar på sig ;)


Kram // Alexandra och en ren Pepita :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0