BARBACKA I KALLT VÄDER!

Hejsan allihopa hoppare,dressyrare,fälttävlare och vad det nu kan vara! :D
Idag så red jag barbacka.
Även fast det var kallt och dåligt väder :)
Ganska mysigt!
Hah , ja.
Jag höll ju mig varm ivarafall eftersom att jag red grease :D
Grease var jättepigg idag.
Hah , efter galoppen så tog det ett segt tag innan jag fick stopp på henne! ;)
Red på volten med Lina . :)
Vi red inget hårt elr så bara lite vanligt ;)

Igår var det lagmöte hos emelie , var jättekul att träffa alla igen! :D
Synd att varken johanna eller lisa kunde komma :/
Men det var jättekul + att kakan va aaaaaaaas god! :)
Bra jobbat emelie! ;)
Hoppas att vi får de där klubbjackorna bara! ;D

kramar.
rebecka<3


"gammal" bild på mig och greasen.<3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

fiin blid! är de ponnyn du ska tävla på? <3 :)

2011-03-10 @ 20:55:13
URL: http://lexxilewis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0