Världens bästa lag!

Hejhej bloggen och alla människor där ute! :)
Idag så hade vi lagträning för Kattis. (Katarina Aggring)
Det gick sjuuuukt bra för alla tycker jag!
Är super stolt över mig själv faktiskt.
Bästa träniningen hitils ! ;D
Men när vi kom dit var det bara jag och Alexandra där.
Sen kom det fler och fler så alla kom! :D
Vi började med att typ skritta lite smått brevid stallet där vi va.. (Tullnäs)
För att dom vattnade i ridhuset. :)
Så vi började prata och såå , fråga hur länge man hade haft hästen m.m.
Sen när vi fick komma in i ridhuset så red vi fram.
Vi fick vänta ett litet tag på Kattis , men sen så kom hon! ;D
Haha.
Vi började med att hoppa ett hinder och sen flöt det bara på..
Såklart (på ett bra sätt!;D) så blev det en bana av allt! :D
Jättekul!
Jag fick hoppa 80 cm, fast.. Jag trodde att det var 70 fast det kändes högre men.. hihi kul iaf!:D
OCH DET GICK BÄÄÄÄST!
Har hittat hur jag ska hoppa henne nu , för att hon ska hoppa perfekt ! :)
Super kul!
Vi är verkligen världens bästa lag!
Alla är glada och posetiva , stöttar varandra.
Ska bli superkul !
Snart kommer vell lite bilder av emelie. :)


kram
//rebecka

sålänge , en bild på mig och grease.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0