Rådmansö HSF

Hej alla glada!

Jag nu har jag också varit iväg och tävlat! Jag startade en 1m klass på Rådmansö idag. Jag fick en underbart rytmisk grunomgång men sen till omhoppning satsade jag lite lagom mycket så vi missförstod varandra i kombination vilket HÄSTEN redde ut medans jag satt uppe på och tappa stigbygeln. Ä räta upp dig och rid..... det var så jag tänkte och så gjorde jag. Hoppade alltså de tre sista oxrarna i omhoppning med en stigbygel men Kattis tack för det! (dina tränigar gör susen) :) Så där satt den DUBBEL NOLLA och en 12:placering av 53starter. Vet ni vad jag vann!??? En kupévärmare :P haha bra där!


Ta hand om er // Emelie - lagledare

Kommentarer
Postat av: Jannike

Grattis lagledaren En kupe värmare är inte fy skam haha. Kram

2011-04-25 @ 16:32:55
URL: http://hoppryttarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0