En till rosett på väggen!

meh tja rå!
kom precis hem ifrån Upplands-bro!
jorå , en till rosett blev're! :D
jag fick den i lokala clear rounden.
jag gick nolla i LD+5 men ingen placering..
för att jag glömde en omhoppnings sväng..
MEEEEN.
jag räddade det skit snyggt och gasade på och körde emellan 2 stk andra hinder!
så nolla blev're!
men jag som ställer så sjukt höga krav på mig så blev ju jag ofc missnöjd.. ;)
haha men nu är jag stolt efter!
jag blir bara så sur på mig själv för att jag tänker att jag KUNDE ha gjort bättre.
men det gick jättebra!
ribban var hög idag!
alla c-ponnyer gick nolla i clear rounden men i LD+5 var det EN ENDA som inte gick nolla ;p
men jag gick iaf nolla och är stolt över de! :D
Och den där Sofie från ponnyakuten var där , IGEN!
... som hon har varit på alla lokala tävlingar jag har varit på!! :OOO
as weird! :p

hah , men nu har jag 11 rosetter och bara fortsätta kämpa på! :)

kram
//rebecka


I D A G - E F T E R - T Ä V L I N G E N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0