BILDER från LAGTRÄNINGEN


Johanna - in action, också hon gjorde en kanon träning :)


Rebecka hade roligt och gjorde en grym träning!


Liza våran reserv som gjorde ett mycket bra jobb :)


Jennifer hade en cool ponny som gillar att hoppa :)


Efter framhoppningen var det dags för gänget att gå banan med Kattis!

Jag är jätte ledsen och gjorde en feting miss att inte ta kort på Alexandra och hennes jätte fantastiska ponny Pepita. Jag borde ha tagit mer foton än vad jag gjorde men hade inte tankarna på det när jag såg mina underbara lagdeltagare. Det ser väldigt ljust ut för RRKK:s div III lag i ponnyhoppning :) Det här är tjejer som kommer klättra upp i högre divisioner och jag hoppas jag kan få följa med som lagledare :) Men än en gång FÖRLÅT mig Alexandra!

Ta hand om er och ÖVA ÖVA ÖVA !
// Lagledare - 2011


Kommentarer
Postat av: Addi

Jättekul att träningen gick så bra. Ni verkar ha roligt tillsammans och det är det viktigaste i ett lag, tycker jag! Lycka till framöver!

2011-04-08 @ 12:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0